wtorek, 10 sierpnia 2010

Oświadczenie!

Na wstępie chciałam przeprosić moich czytelników (ale tylko tych którzy nie tworzą z mojego bloga miejsca do publicznego obrażania mnie redukując swoje kompleksy moim kosztem) za brak nowych postów. Wszystko przez to, że ostatnio bardzo wiele i to w krótkim czasie zmienia się w moim życiu.
Stało się tak jak się stało, dziś już wiem, że ciąża jest najpiękniejszym okresem w moim życiu. W życiu nie można mieć wszystkiego, bo zawsze jest coś za coś. Ja jednak bardzo cieszę się, że pójdę tą a nie inna drogą. Pewien anonimowy non stop pisze tylko i wyłącznie w krytykujący sposób o tym co się stało, ale co z tego? Moje życie moja sprawa! Jednakże wiedz drogi anonimie, że nieplanowane imprezy są najlepsze, a następnym razem jeśli zechcesz dawać dobre rady mi i mojej rodzinie przedstaw się a potem dopiero stwierdzę czy warto słuchać zdania takiej osoby jak TY!

Zważając na to, że ludzie którzy boją się głośno mówić o tym co o mnie myślą i używają statusu "Anonimowy" bo to ich jedyny bezpieczny sposób na wygłoszenie publicznej krytyki wobec mnie, postanowiłam ukrócić im tę wolną amerykanę, blokując możliwość komentowania. Teraz będziecie musieli się troszeczkę pofatygować.

Mimo wszystko będę starać się dodawać posty tak często tak jak to będzie tylko możliwe.

8 komentarzy:

  1. Wspolczuje Ci tych anonimow, przeczytalam komentarze pod ostatnim postem i na serio, za obrazanie ludzi powinno sie od razu robic sprawy w sadzie, bo to chamstwo sie w glowie nie miesci.
    Najwazniejsze, ze Ty znasz swoja wartosc i idziesz taka droga jaka chcesz TY, caly swiat bedzie mial o Tobie jakies zdanie, ale Ty musisz zyc w zgodzie tylko i wylacznie z wlasnym sumieniem.

    Gratuluje ciazy, bedziesz cudowna Mama, chyba nie ma wiekszego wyzwania niz wychowywanie dziecka. Trzymaj sie.
    Pozdrawiam cieplo, B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimami nie ma co się przejmować, plotą co im ślina na język przyniesie.


    P.S Gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Czekam z niecierpliwością na ciężarne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Zaglądam na Twojego bloga już kawał czasu ale dopiero sytuacja o której napisałaś i to, że głupota i chamstwo ludzi zmusiło Cię do 'tłumaczenia się' z osobistego życia sprawiło, że mam ogromną ochotę wypowiedzieć się i ja i...dodać Ci otuchy :).
    Niestety, ale chyba obie wiemy, że na brak wychowania nie ma lekarstwa a jedynym sposobem jest brak reakcji - choć czasem jest to bardzo ciężkie ;).
    Najważniejsze jest to, abyś mogła w spokoju przeżyć i cieszyć się ciążą a co myślą czy robią inni to...;).

    Trzymam za Ciebie kciuki :)

    PS. Sorry,za taki wykład ale po prostu nie mogłam przejść obok tego obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje twojego bloga od dawna , ale wcześniej dodawałam koemntarze z profilu anonimowego ale nigdy negatywne , zawsze byłaś dla mnie czymś nadzwyczajnym ;) a co do ciązy troche mnie tym zadziwiłaś ;) ale cóż takie życie , życze powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma co sie przejmowac wrednymi anonimami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga ;)
    Czekam z niecierpliwością na ciążowe zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na Twój "Come Back" :) mam nadzieję, że już niedługo nadrobisz bloggerskie zaległości bo od sierpnia to sporo czasu minęło:( i oko będą cieszyć Twoje zestawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazda konstruktywna krytyke :)