czwartek, 25 października 2012

Ciekawostka!!!

Jak zauważyliście prowadzenie bloga i dodawanie nowych postów ostatnio mi nie idzie, owszem coś czasem się pojawi, ale cóż to jest? To tylko kropla w morzu potrzeb dzisiejszego czytelnika.
 
Ostatnio zajęłam się tworzeniem biżuterii. Na chwilę obecną są to przede wszystkim bransoletki i naszyjniki. Dlaczego właśnie takie zajęcie sobie znalazłam? Z nudów. Ot co!
A tak szczerze to po pierwsze z nudów a po drugie dlatego ze po prostu chciałam mieć dla siebie coś niepowtarzalnego po czym postanowiłam dzielić się tym z innymi.
 
PS. Dalsze prowadzenie bloga wciąż mam na uwadze ;)
 
Moje prace możecie znaleźć tutaj http://www.facebook.com/LonkaJewelry
 
 
 








 
 
 
 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazda konstruktywna krytyke :)