sobota, 14 stycznia 2017

Nowy początek


Akuku! Jest tu ktoś jeszcze? A może ktoś tęsknił bo ja chyba tak. Mianowicie to brakowało mi chyba trochę... takiej przestrzeni, którą tworzę sama, tak jak ja tego chce. Dlatego też nie kasowałam na zawsze bloga, bo to jest takie moje miejsce i już. 
Myślę, że troszeczkę przebranżowię tego bloga i stanie się takim lifestylowym blogiem (ostatnio bardzo popularne stwierdzenie na określenie miszmaszu :D ) ale co tam. Mam nadzieję, że będzie trochę o dobrym jedzeniu, ćwiczeniach, zdrowym żywieniu, wystroju wnętrz, makijażu i oczywiście ciuchach (!) i moich outfitach. 
Zatem zapraszam do obserwowania ;)

A zapomniałabym o podlinkowaniu ciuchów (taka mała zmiana): sweter - Missguided, spódnica - Top Secret, kozaki za kolano - DeeZee, torebka - Claret Style

2 komentarze:

  1. Powodzenia :) Grumy to aby prowadzenie cieszyło Ciebie i dawało radość pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratulacje wreszcie !!! Tyle czekalam na powrot :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazda konstruktywna krytyke :)